CRĂCIUN BINECUVÂNTAT ȘI LA MULȚI ANI!


De la fiecare an sperăm la mai mult. Vrem mai multă stabilitate, mai multă prosperitate, mai mult câștig și cât mai puține pierderi materiale, psihice, spirituale.

Suntem dinamici și asta ne face să înaintăm. Direcția nu o cunoaștem cu certitudine, dar facem tot posibilul să fie cea mai bună pentru noi. Un drum subiectiv bun, cu multe obstacole pe care aparent le înțelegem în profunzime.

Regula stenografierii propriului destin se întâmplă în momentele noastre dificile. Atunci avem posibilitatea să tragem linie și să ne întrebăm: sunt în locația corectă? Mi-am numărat bine pașii? Am definit adevărul concretului meu? Unde sunt în ceasul al XII-lea al Anului Nou?

În ceea ce ne privește, ne-am pregătit pentru 2017 cu un nou site. Va fi funcțional curând, pe pași. Se va perfecționa într-o dinamică a poligrafului, criminologiei și evaluărilor psihologice, criminologice, judiciare, psiho-criminologice.

Consider ca avem nevoie de noi înșine zi de zi. Avem nevoie să recunoaștem față de noi unde am greșit, ce nu a mers, ce anume merită regretat. Chiar dacă avem nevoie în permanență de vinovați – nefiind dispuși să arătăm înspre noi când ceva nu merge cum ne-am dori –, trebuie să recunoaștem că nereușitele provin din noi, nu din celălalt. Celălalt doar accentuează, mai mult sau mai puțin direct și conștient, ceea ce nu funcționează în noi precum un ceas elvețian.

Întâmplările sunt apropiate caracterelor. Nimic din ceea ce ni se întâmplă nu este destinat altui om, spune André Gide. În traducere liberă, dacă mi s-a întâmplat ceva anume în viața aceasta este pentru că are directă legătură cu mine și cu destinul meu. Hegel spunea că destinul este suma conștiinței și a responsabilității. Adică tot ce vine în contact cu mine are legătură atât cu conștiința mea (fraude, furturi, hoții, tâlhării, criminalitate informatică etc.), cât și cu responsabilitatea (vezi evaluările/expertizele poligraf, evaluările/expertizele criminologice, psiho-criminologie, opinii de specialitate pentru instanță).  

Scriindu-ți, mă simt mai aproape de tine, tu, cel care ai pășit măcar o dată pragul Cabinetului. Sau îl vei păși. Indiferent în ce calitate. Indiferent de natura meseriei tale. Indiferent de bugetul de care depinzi.

Îți mulțumesc ȚIE ca beneficiar, colaborator, cadru universitar, ministru, judecător, procuror, avocat, psiholog, psihiatru, consilier de probațiune, polițist, prieten, amic, cunoscut (online), admirator, formator, îndrumător, mentor și tuturor celor cu care am intrat în contact în 2016 și am petrecut clipe și momente deosebite!  

       Sărbători binecuvântate și la mulți ani, 2017!

laborator_poligraf_les-alin_2016

Lasă un răspuns

