BENEFICIARUL SERVICIILOR POLIGRAF ARE DREPTUL LA MULTUMIRE


Cand vine vorba de pretentiile beneficiarului serviciilor poligraf, lasi totul si il asculti. Conteaza sa ii intelegi oful si sa intelegi logica pentru care iti cere ceea ce iti cere.

„Pe viitor am dori sa nu mai telefonati dumneavoastra la cel care a facut reclamatia. Imaginea firmei noastre are de suferit!”, imi spune directorul unei firme. A contat enorm pentru mine pentru ca m-a informat ce l-a deranjat. Stii de ce? Pentru ca ma intereseaza sa fie multumit de serviciul pe care i-l ofer si i-l personalizez. Chiar daca i-am explicat ca datele din dosar imi erau insuficiente (si a inteles) si ca detaliile sunt foarte importante inclusiv in tehnica poligraf, am inteles ca pe viitor trebuie sa ma rezum la ceea ce mi se ofera. O sa ma intrebi daca este usor. Nu este usor! Dar beneficiarul meu a inteles ceea ce trebuia sa inteleaga, iar eu l-am inteles pe el.

Daca te solidarizezi cu beneficiarul cinstit, vei avea parte de satisfactii si multumiri, care mai de care. Daca beneficiarul cinstit se solidarizeaza cu un furnizor cinstit de servicii psihologice, va fi multumit de ceea ce primeste.

Laborator Poligraf Les Alin Sibiu

In loc de concluzie

Ca furnizor de servicii psihologice, am dreptul la multumirea financiara din partea beneficiarului. In plus, beneficiarul meu are in permanenta dreptul la multumirea serviciului oferit! 🙂

Campanie de informare a Laboratorului Poligraf „Les Alin”, saptamana 20 – 26 iulie si 27 iulie – 1 aug ce vizeaza aproape exclusiv mediul de afaceri.

Cuvinte-cheiepoligraf, detector de minciuni,

campanie de informare poligraf 2015, mediu de afaceri,

Alin Leș, Laborator Poligraf Sibiu, psihologie Sibiu, poligraf Alin Les

*

http://www.poligraf-evaluarepsihologica.ro

sau

Investiția ta în adevăr și profesionalism!

Alin Leș

psiholog expert criminologAlin Les - psiholog expert criminolog - SRCC - ELSA Constanta 2015 - 27

Societatea Română de Criminologie si Criminalistică, Filiala Sibiu

Președinte

©2015. Toate drepturile rezervate

Lasă un răspuns

