TESTIMONIAL WORKSHOP „APLICATII IN CRIMINOLOGICAL PSYCHOLOGY”


Testimonialele reprezintă, de un timp încoace, o zonă de excelență pentru mine. Mă interesează cum percep cei din jur munca mea și implicațiile tehnicii poligraf în mediul afacerilor, asigurărilor, furturilor etc., dar și al psihologiei criminologice în sfera civilă și penală a sistemului de justiție.

La workshopul „Aplicații în Criminological Psychology” susținut în cadrul Școlii de Vară „Psychological Profiler” la Mamaia, 12-14 septembrie 2014 am primit 18 feedback-uri și, tot atâtea pozitive 🙂

De această dată, am ales să vă prezint doar unul dintre ele (următoarele stau frumos la rând și abia așteaptă să-și facă apariția de după cortină) 🙂

Pentru mine prezența la workshop-ul tău a fost o curiozitate, mai precis am vrut să văd o altă abordare, în domeniul psihologiei criminologice. Pe mine m-a ajutat să regândesc puțin modalitatea de interacțiune cu studenții mei de la Drept și să pun accentul pe analiza de caz. Ce aș fi vrut să văd mai mult: prezentarea și analiza unor cazuri, dar din păcate timpul a fost scurt. Mulțumesc pentru toate informațiile. (…)
Am fost încântată să fiu prezentă și acum mă simt mai „bogată” spiritual. Azi le-am vorbit studenților despre tine și sper să te avem în mijlocul nostru la un workshop. Și ei și eu te așteptăm cu mare interes. Poate reușești să rupi din timpul tău să ne mai încânți cu o prezentare. Magistrală, așa cum ți-am spus la curs… invitația e lansată. (…)
Felicitări, Alin, pentru tot ceea ce faci! Este nevoie de suflu nou și în acest domeniu și tu reușești din plin.
Mulțumesc și aștept să ne revedem.Conf.Univ.Dr. Mihaela RUS - Universitatea Ovidius Constanta - poza testimonial workshop Aplicatii in Criminological Psychology de Alin Les
Succes în continuare!
Conf.Univ.Dr. Mihaela RUS
Vice-decan Universitatea „Ovidius” Constanța
 

Alin Leș

psiholog, expert criminolog Alin Les

psiholog, expert criminolog

Societatea Română de Criminologie și Criminalistică, Filiala Sibiu

Președinte

©2014. Toate drepturile rezervate

Lasă un răspuns

