ETICĂ, DEONTOLOGIE și PROFESIONALISM în CRIMINOLOGIE


De ce am scrie o carte în domeniul Criminologiei, dacă nu posedăm studii de Criminologie?

Ce-ar însemna ca cel care deține doar 6 ani de studii de medicină să practice stomatologia doar pentru faptul că și-a finalizat studiile în medicină?

Doar pentru faptul că deținem – de exemplu – studii de psihologie judiciară, este etic, deontologic și chiar profesional să scriem expres o carte de criminologie?

De ce să vrem să dominăm un areal dacă nu deținem studii expres în acesta?

De ce să vrem să prezentăm o emisiune despre crime și să ne afișăm ca „expert criminolog”, dacă: (a) nu deținem studii de criminologie; (b) nu am participat la conferințe, simpozioane, congrese cu lucrări în domeniu?; (c) nu am participat la colocvii în străinătate să prezentăm situația reală a Criminologiei din România?; (d) nu am scris măcar o lucrare în domeniul Criminologiei?; (e) nu am participat la stagii în criminologie?

Alin LEȘ
@2013. Toate drepturile rezervate

Lasă un răspuns

